Concepte: és un document mercantil que acredita l'entrega d'una comanda. El receptor de la mercaderia te que firmar l'albarà per donar constancia de que ha rebut correctament la comanda.
Contingut mínim:
-->Lloc i Data d'emissió.
-->Nom i número d'ordre del comprovant.-->Nom i domicili del venedor i del comprador.
-->Número del document d'identificació fiscal segons correspongui; Data d'inici d'activitats i condició davant l'IVA l'emissor.
-->Número del document d'identificació fiscal segons correspongui i condició davant l'IVA del destinatari.
-->Detall de les mercaderies sol·licitades.
-->Lloc de lliurament.
-->Mitjà pel qual s'envien les mercaderies
-->Signatura de la persona que rep les mercaderies.
-->Data d'emissió del formulari, nom i número del document d'identificació fiscal segons correspongui de la impremta que confecciona el model de formulari, Habilitació municipal si s'apliqués per normes i numeració dels documents impresos.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada